The Art of Laser Dentistry at Your Services

שתלים למחוסרי עצם ALL ON 4

למי שאינו מבין את תהליכי טיפולי השתלות שיניים קונבנציונליות, נסביר. טיפולים אלה מחייבים הנחה של שישה שתלים, ואף למעלה מכך. מי מבינכם שמעדיף "להתעלם מהבעיה", ולא לעבור את טיפולי השתלים, סביר להניח, כי הוא יסבול מכאבים, לירידה כללית בבריאות, למבוכה בשל חוסר שיניים בפה, ולמוצרי דבק למיניהם, "לשם הדבקה קוסמטית של רגע". כיום יש פתרון אופטימלי יותר, והוא מופיע בדמות של שתלים למחוסרי עצם ALL ON 4. מדובר אודות טיפול שיחסוך לכם גם המון כסף, ואף המון זמן, טיפול אשר מפחית את זמן הריפוי. וכן הוא מקל על המבוכה ועל הלחץ הרגשי בעקבות חוסר בשיניים בריאות. תהליך טיפול זה מיועד לאנשים עם שיניים בעייתיות, או עם שיניים חסרות, מי שמובנה אצלו שיניים תותבות. נעשה שימוש רק בארבעה שתלים, כמו גם בסט שלם של שיניים חלופיות חדשות, אשר נתמכות בשתל.

מדוע טיפולי שתלים למחוסרי עצם 4 ALL ON עדיפים על טיפולי השתלים הקונבנציונליים?

על מנת לענות על השאלה, בלי משוא פנים, נבחן כל שיטה לגופה, ונראה מי העדיפה ביותר. בבחינת טיפולי שתלים מחוסרי עצם הקונבנציונליים, כל טיפול דורש חלק מן ההיבטים שלעיל.

  • השתלה של עצם והגדלה של סינוסים.
  • משך הריפוי עשוי להימשך בין כמה חודשים לבין כמה שנים.
  • ביקורים תכופים אף במרפאות שיניים כירורגיות ואף במרפאות שיניים כלליות.
  • שישה שתלים לפחות. ואילו, המענה של טיפולי שתלים למחוסרי עצם ALL ON 4 מועדף, משום הסיבות שלעיל.
  • עסקינן אודות שיטת טיפול שיכולה לחזות באופן מובהק את תוצאות הטיפול הכי מוצלחות.
  • זה טיפול קבוע, שייצב את החיוך הזוהר שלכם לשארית חייכם.
  • טיפול אשר מבטל או לפחות מפחית את ספיגת העצם.
  • טיפול שיניים שמאפשר החלפה של שיניים חדשות לחלוטין, וזאת תוך יום טיפולים אחד.
  • התמחור של טיפול זה נמוך יותר מאשר התמחור של הטיפול המסורתי.
  • מפחית בצורה ניכרת את זמן ההחלמה.

מה היתרונות שטומנים בחובם טיפולי שתלים למחוסרי עצם 4 ALL ON?

טיפולי שתלים למחוסרי עצם ALL ON 4 וכעת נציג את המובילים שבהם –יש המון יתרונות שטומנים בחובם

  • קבלת שיניים מוגמרות וחדשות, עם תפקוד מלא ומיטבי בעת קצרה.
  • שיפור של מראה הפנים.
  • ניתן לאכול כמעט כל אוכל, בלי סלקציה רק למזונות רכים.
  • קבלת החיוך של מיליון הדולר לתקופה משמעותית.
  • היפטרות מבעיות בריאותיות, אשר מתהווה בשל שיניים בעייתיות.
  • עם רק ארבעה שתלים אפשר להשליך לפח את השיניים התותבות, וליהנות מגשר קבוע, אשר נתמך באמצעות שתלים.
  • קבלה של תוצאות מידיות.
  • המטופל יצליח לחוות לאלתר שיפור דרמטי ביכולת הלעיסה, הנוחות באופן כללי, כמו גם היציבות של השיניים.

מדוע פותחה השיטה של טיפולי שתלים למחוסרי עצם 4 ALL ON?

השיטה של טיפולי שתלים למחוסרי עצם ALL ON 4 פותחה על מנת לפשט את הטיפול בשביל מי שסובל, מסיבה זאת או אחרת, מחוסר של שניים, מספיגת עצם, או ממחלות בחניכיים – כל התופעות הללו עשויות להביא לבעיות בשיניים. כמו כן, לבעיות בריאותיות, לאיכות חיים ירודה, ולדימוי עצמי ירוד. השיטה הזאת מביאה לאיכות חיים של פה בריא יותר, וכן של רווחה כללית.

איך טיפולי שתלים למחוסרי עצם 4 ALL ON ישפרו את איכות החיים הכללית שלכם?

טיפולי שתלים למחוסרי עצם ALL ON 4 אכן ישפרו את איכות החיים הכללית שלכם. באמצעות טיפולים אלו תחוו חיים עם שיניים חדשות, אשר יתפקדו ויעבירו לכם את התחושה כאילו אתם נמצאים עם שיניים רגילות, אמתיות. יהיה לכם יותר ביטחון ונינוחות לפתוח את הפה בפני הציבור הרחב. לדבר בחופשיות ולאכול, כאמור לעיל, כל מה שבא לכם. בסך הכללי, תיראו באופן החיצוני הרבה יותר טוב, תרגישו נמרצים יותר, ותקבלו השקפה חדשה על החיים שלכם.

כיצד טיפולי שתלים למחוסרי עצם 4 ALL ON ייטיבו עם המראה שלכם?

נראה כי טיפולי שתלים למחוסרי עצם ALL ON 4 יטיבו את הנראות שלכם. באופן כללי, ניתן לומר בוודאות, כי טיפולים אלו עשויים "להצעיר" אתכם בכמעט שני עשורים. טיפולים אלו עוזרים בשימור של עצם הלסת ומונעים עוד הידרדרות של מבנה הפנים, אשר מתכתבת עם השיניים החסרות. טיפולים אלו מפחיתים בהכרח את הקמטים שנוצרו לכם על הפנים ממבנה של עצמות ושיניים חסרות, מה שבהכרח יגרום לכם להיראות יותר צעירים בכמה שנים טובות.

מה מחייבת התחזוקה בתום טיפולי שתלים למחוסרי עצם ALL ON 4?

נראה, על פניו, כי מתום טיפולי שתלים למחוסרי עצם ALL ON 4 מתחייבת תחזוקה מועטה של טיפול בשיניים. כאשר התחזוקה דומה לכל אדם – צחצוח שיניים בבוקר ובערב, ושימוש עם חוט דנטלי. כמו כן, יש לפקוד את המרפאה של רופא השיניים באופן קבוע, כמו גם לפקוד את השיננית. ברמה הכללית, השיניים החדשות שקיבלתם יישארו בריאות ונוצצות בלובנן עוד המון שנים.

האם יש מגבלה של מאכלים מסוימים, עם סיום טיפולי שתלים למחוסרי עצם 4 ALL ON?

אין כל מגבלה של מאכלים מסוימים, עם סיום טיפולי שתלים למחוסרי עצם ALL ON 4. ההפך, סוף כל סוף תאכלו לאכול מה שבא לכם, מתי שאתם חפצים בכך, ובכל מקום שבו אוותה הנפש שלכם לאכול. ניתן לומר בוודאות, כי בסיום טיפול זה הרגלי האכילה שלכם ישתנו, לכיוון החיובי. יהיה באפשרותכם עוד פעם לחזור וליהנות מהאוכל שאהוב עליכם, לעומת מקודם, שנמנעתם מלאכול בפומבי, מחמת הבושה.וניפרד בידידותעקרון השיטה של הטיפול פשוט מאוד. מגיעים בשעה היעודה למרפאת השיניים, בעודכם חסרי שיניים. ויוצאים מן פתח מרפאת השיניים עם פה מלא ומתפקד שמכיל שיניים בריאות וקבועות. אבל הרשו לנו להסתייג. לא כל מרפאת שיניים בדיוק מומחית בסוג כזה של טיפול. ויש לבצע מחקר מקדים, כדי למצוא את המובילה והמקצועית ביותר. קחו לדוגמא את מרפאת השיניים Kofman Dental Clinic. צוות רופאי השיניים שבה עבר את כל ההכשרות המתאימות, והוא מומחה לטיפולי שתלים למחוסרי עצם ALL ON 4. תנסו, ולא תתאכזבו.