The Art of Laser Dentistry at Your Services

מיצוק עור הפנים בלייזר

אין מה לעשות. השנים נותנות את אותותיהן. הפנים כבר לא נראות כמו שהיו נראות בגילאי העשרים. אבל אין זה אומר שצריך להיראות יותר מדי מבוגרים... אפשר גם באמצע. באמצעות הטיפול של מיצוק עור הפנים בלייזר תוכלו להיראות הרבה יותר צעירים. מדובר בהליך קוסמטי אפקטיבי. הליך שנעשה בנוחות והוא בטוח לחידוש ולמיצוק העור. לא תאמינו למראה הפנים שלכם לאחר הטיפול. ותוכלו ליהנות ממנו למשך שנים רבות. הוא יחזיר לעור הפנים שלכם את יופיו הצעיר משכבר הימים. מדובר אודות טיפול קוסמטי שמהווה את הדרך המושלמת לטיפול בבעיות בעור הפנים, ולמיצוקו עד לאין היכר.

מה זה טיפולי מיצוק עור הפנים בלייזר?

באם הבחנתם לאחרונה, כי עור הפנים שלכם נפול יותר, "מידלדל" יותר, נראה כי הגיע הזמן "לחשב מסלול מחדש". לא חייבים ישר לגשת לסכין המנתחים. כיום יש דרכים אחרות. קלילות יותר, בטוחות יותר. כדוגמת – טיפול של מיצוק עור הפנים בלייזר. בטיפול זה הרופא עושה שימוש בלייזר מבוקר ומקצועי, לשם אידוי שכבות העור החיצוניות. החידוש של הטיפול שהוא מסיר לעד כל כתם בפנים, וכל בליטה. ובאופן הזה הוא חושף את שכבת העור החלקה יותר שמלמטה, וממצק אותה. הסרת העור והחום של הלייזר מעוררים אף את הצמיחה של תאי עור חדשים, ואתם תוכלו להיראות הרבה יותר צעירים, בכמה שנים טובות. קיים אף תהליך, מהטיפול הזה, פחות אינטנסיבי, אשר בו הלייזר אמון על חימום העור, במקום הסרתו, כפי שצוין להלן. כאשר החום פשוט ממריץ את תאי העור המתעבים ואת הקולגן שבעור. תהליך טיפולי זה פשוט מייצר המון גמישות של העור, משפר את הגוון שלו, ומעניק לעור הפנים מראה צעיר יותר, וכמובן מראה יותר מלא והומוגני.

איך נהנים מתוצאות קבועות של טיפולי מיצוק עור הפנים בלייזר?

על פניו, נראה כי הרווח האמתי מטיפולי מיצוק עור הפנים בלייזר בא לידי ביטוי בכך שאפשר ליהנות מתוצאות קבועות. בניגוד לכל הקרמים היוקרתיים, שניסיתם חדשות לבקרים, ללא כל סימן מבשר טוב. חוץ מההוצאה הכספית האדירה על כל קרמים אלו, נראה כי הפנים שלכם נשארו באותו מצב סטטי. בטיפול של מיצוק העור, באמצעות הלייזר, התוצאות הן מידיות, כמו גם הן לטווח הארוך. באמצעות טיפול זה תיהנו משכבת עור חדשה, אשר תעלים כל תרחיש בעייתי שממנו סבלתם. כמו למשל – קמטים, פגמי עור ופיגמנטציה, או לחלופין צלקות. אומנם, במשך הזמן שוב, מכוח האינרציה, העור שלכם יוסיף שכבה שמזדקנת, אבל הוא אינו ישוב להיראות, כלל וכלל, כפי שהיה לפני הטיפול במיצוק פנים בלייזר שעברתם. על מנת לשמר נכון את הטיפול, עליכם להימנע מלהיחשף יתר על המידה לשמש, ולהקפיד על מריחת קרם לחות, הן בבוקר והן לפני השינה.

האם טיפולי מיצוק עור הפנים בלייזר מסובכים, או ארוכים למדי?

יש לומר בוודאות, כי הטיפולים של מיצוק עור הפנים בלייזר אינם מסובכים ואינם ארוכים למדי. מדובר אודות תהליך המתפרס לאורך זמן של בין חצי שעה לבין שלושת רבעי שעה, תלוי על מה בדיוק יש לעבוד. כך, שגם לעסוקים מבינכם, פחות משעה והכול כבר נעשה. מדובר בטיפול של "זבנג וגמרנו". משמע – מיד בסוף הטיפול אתם יכולים לעזוב את הקליניקה ולשוב לביתכם. לא צריך להתאשפז או להמתין במרפאה להשגחה לילית.

כיצד טיפולי מיצוק עור הפנים בלייזר יגרמו לכם להיראות נפלא?

מדובר אולי על הטיפול הקוסמטי היחיד, שיגרום לעור הפנים שלכם להיראות נפלא. בסופו של יום, הטיפול של מיצוק עור הפנים בלייזר ישווה לכם נראות אפילו טובה יותר משהייתם צעירים. ממש כך. אפשר להסיר באמצעותו כל נגע, כתם, קמט בעור, שעד עתה הפריע לכם. תקבלו ממנו את התוצאות הכי אפקטיביות. שלא כמו טיפולים קוסמטיים רגילים, או קרמים, יוקרתיים ככל שיהיו, טיפול זה ישנה את עור הפנים שלכם לעד, ימצק את עור הפנים שלכם, ואתם תהלכו כמו טווסים. אם עד היום, הייתם מנסים לכסות על פגמי הגיל והשמש באמצעות מייק אפ, פודרה וסומק, ולא תמיד זה ממש עזר, כי אז בתום הטיפול של מיצוק עור הפנים לא תצטרכו את כל העזרים החיצוניים הללו. חידוש ומיצוק עור הפנים יעשה את העבודה בשבילכם, הכול ייעלם כהרף עין. העור שלכם, עם סיום טיפול הפנים ייראה ממש פנטסטי, ונגמרו הימים של ניסיונות ההסוואה באמצעות מנעד רב של מוצרים.ונסיים עם האמירה הנוקבת...טיפול זה כדאי שייעשה אצל רופאים , כמו אצלנו, במרפאת Kofman Dental Clinic. רק אצלנו עושים שימוש במכשור הכי מתקדם, בלייזר שאינו פולשני. רק אצלנו תיהנו מצוות של רופאים שמבינים אתכם, שרגישים למצב שלכם, מתוך המקום שלא פשוט לעבור טיפולים בפנים. כמובן שיש חששות, תהיות – ולכן אצלנו יקבלו אתכם בברכה. ייעצו לכם, בלי מגבלת זמן, ויתמכו בכם בכל רגע נתון.