The Art of Laser Dentistry at Your Services

הזרקת חומצה הילראונית

מי מכם אינו דוגל באמירה "להישאר צעיר לנצח"? בוודאי, שלמבוגרים מבינכם, המשפט הזה מביע המון. נכון, יש כיום המון טיפולי אנטי אייג'ינג, אבל טיפולי הזרקת חומצה הילראונית יש רק אחד. זהו טיפול שיחייה מחדש את עור הפנים שלכם. יש מי שנוטל את החומצה ההילראונית בתור תוספי מזון, יש מי שמשתמש בה בתור קרם, והחכמים יותר – הולכים לבעלי מקצוע, שיזריקו להם חומצה הילראונית במקומות שזקוקים לטיפול ולהעלמת הקמטים. בעיקרון, החומצה ההילראונית עשויה להגביר את הלחות שבעור הפנים, ולמי שסובל מעור יבש – זה הפתרון המושלם.

האם הזרקת חומצה הילראונית מלווה עם תופעות לוואי?

נתחיל ונאמר, שכאשר מדברים על חומצה הילראונית, חייבים להבין כי גוף האדם מייצר אותה באופן טבעי. משמעות הדברים היא – שכאשר עוברים טיפול של הזרקת חומצה הילראונית, יש סבירות נמוכה מאוד שמגיבים בצורה אלרגית לטיפול שכזה. לטיפולים אלו יש מנעד רב של שימושים. הווה אומר – אף שימושים בהיבט הקוסמטי, והן שימושים בהיבט הרפואי. כשבוחנים את ההיבט הקוסמטי, כי אז החומצה ההילראונית משמשת בתור חומר מילוי לקמטים, או לעיבוי השפתיים של המטופל. יש מי שמבקשים טיפולים אלו על בסיס קבוע, ואלו הם אף שמדווחים על כמעט חוסר תופעות לוואי. על פי מחקר שנעשה בשנת 2012, שבו משתתפי המחקר קיבלו זריקות שהכילו חומצה הילראונית, במשך כשנה, נמצא כי המטופלים חוו אפס, פשוט כלום, תופעות לוואי.

האם הזרקת חומצה הילראונית מקלה גם על כאבי פרקים?

אך לא רק לפנים נועד ההליך של הזרקת חומצה הילראונית. הידעתם כי החומצה ההילראונית יעילה גם למי שסובל מכאבי פרקים? מסקר שנערך בשלהי שנת 2017, בו בחנו שילובי כל מיני טיפולים, בשביל מטופלים שסובלים מכאבי דלקות פרקים ניווניות, כמו גם דלקות, נמצא כי סינרגיה של חומצה הילראונית ביחס עם תרופות, אשר לרוב צורכים אותן המטופלים שסובלים מבעיות אלו, התוצאות היו חד משמעיות. שיפור ניכר במצבם של החולים. שיפור שאפילו החולים התפלאו בעצמם מהעוצמות של הריפוי.

האם הזרקת חומצה הילראונית מסייעת עם ריפוי מהיר של פצעים?

אכן כן. הזרקת חומצה הילראונית מסייעת עם ריפוי מהיר של פצעים. נראה כי היא עוזרת לעור לשמור על הלחות, והיא מסייעת לתהליך של התחדשות הרקמות, שמלווה בתהליך של ריפוי פצעים. על פי מחקר שנערך לפני כחמש שנים, נמצא כי השימוש בחומצה הילראונית על העור, על מנת לרפא פצעים, אכן הוכיח את עצמו בסיוע ובהקלה על דלקות בעור, ובוויסות של תיקון רקמות.

כיצד הזרקת חומצה הילראונית מרגיעה עיניים יבשות?

באופן כללי, יש לדעת, כי בעיניים יש ריכוז ניכר של חומצה הילראונית. בשל כך, טיפול של טיפות עיניים שמכילות חומצה הילראונית, או לחלופין טיפול של הזרקת חומצה הילראונית, עשוי לעזור למגר את התסמינים של יובש בעיניים. על פי מחקר, אשר בוצע ב- 2019, נמצא כי כאשר מטופלים נוטלים שילוב של חומצה הילראונית עם הטיפול הנלווה, חווים הקלה על הסימפטומים של עיניים יבשות, ובאופן משמעותי.

האם טיפול של הזרקת חומצה הילראונית מחליק את מרקם העור?

בעוד אנשים חווים שינויים כאלו ואחרים בעור שלהם, השינויים הללו עשויים להיות מלווים עם השפעות פסיכו סוציאליות שליליות, בעיקר על רקע הזדקנות העור. לפיכך, לכל מי שנמצא בשלב זה של החיים, כדאי לדעת, כי הטיפול של הזרקת חומצה הילראונית בהחלט מחליק את מרקם העור. על פי מחקר שבוצע בתחום, נמצא כי טיפול שכזה עשוי לסייע בהפחתה של חספוס על העור ובהגברה של גמישות עור המטופלים.

האם הזרקת חומצה הילראונית עוזרת להילחם אל מול מחלות בחניכיים?

רבים הם העוברים טיפולי חניכיים, מכיוון שהם חווים דלקות או מחלות בחניכיים. על פי ממצאי מחקר, שפורסמו לפי כארבע שנים, נמצא כי טיפולי הזרקת חומצה הילראונית יכולים למלא תפקיד בלתי יסולא בפז לאחר טיפולי שיניים שכאלו. מדובר אודות שיטת טיפול מדהימה, שיש לה רק השפעות חיוביות לכל מי שסובל ממחלת חניכיים או מכיבים בפה.

מה הקשר בין הזרקת חומצה הילראונית לבין אנטי אייג'ינג?

יש קשר הדוק בין טיפולי הזרקת חומצה הילראונית לבין אנטי אייג'ינג. כמחצית מהמקור המהימן של החומצה ההילראונית הכוללת של הגוף נמצאת כבר בעור. היא עשויה להפחית באופן ניכר את עומק הקמטים, או לשפר את גמישות ואת מוצקות עור הפנים.לסיכום,כבר דיברנו על המעלות הרבות שמשיגים מהזרקת חומצה הילראונית, ומעבר לכך שנוסיף שתוכלו ליהנות ממראה חדש לגמרי, כדי לעזור לכם לבחור נכון, אנו שמחים שהגעתם אלינו. אצלנו, במרפאה שנקראת Kofman Dental Clinic, עובדים מהטובים בתחום. רופאים שעברו אין סוף הכשרות, והם עברו קורסים על כל סוגי טיפול העור, לרבות הטיפול של הזרקת חומצה הילראונית. השנים הרבות שאנו עובדים, מעידות על הניסיון ועל הרקורד שלנו, ולא בכדי. יש בידנו יכולות טכנולוגיות פנומנליות, והתמחות שהוכיחה את עצמה לא פעם. אנו מספקים ללקוחות שלנו חוויות של טיפולים שטרם נראו כדוגמתם באף מרפאה אחרת. טיפול עם כמה שפחות כאבים, טיפולים שלווים יותר. עבודה בצל צוות מטפלים מהימן שצבר במהלך השנים רק הצלחות, ולא משנה מה סוג ומה מהות הטיפול. נסו אותנו, ולא תתאכזבו.