The Art of Laser Dentistry at Your Services

שתלים וכתרים ביום אחד

יש לעתים מצבים, שמחייבים טיפול שיניים אינטנסיבי בו במקום. ביום אחד. כמו למשל – למי ששיניו נפגעו, בפציעה או בתאונה, וחסר לו שן קדמית. יש כיום הרבה מרפאות שיניים, אשר מציעות את השירות של טיפולי שתלים וכתרים ביום אחד. מרפאות אלו עושות שימוש בטכניקות מתקדמות לשתלים ולכתרים, להרכיב אותם לאלתר. מדובר בפרוצדורה שמסתמכת על הנחת השתלים או הכתרים בצורה שלא מאפשרת להם לזוז למשך תהליך הטיפול האינטנסיבי.

למה טיפולי שתלים וכתרים ביום אחד יסייעו לכם לנשוך בטבעיות?

למי שסובל מבעיות בשיניים, בפרט של שן חסרה, יש בעיה לנשוך או ללעוס בטבעיות. אבל הסירו כל דאגה מעל ללבכם. מכיוון ששתלים דנטליים או כתרים מעוגנים בלסת שלכם עם טיטניום, שמחליף את שורש השן.

מה היתרונות המובילים של טיפולי שתלים וכתרים ביום אחד?

text here p tag

קצרה היריעה מלהכיל את כל היתרונות של טיפולי שתלים וכתרים ביום אחד. בכל אופן, נציג בפניכם את היתרונות המובילים שמבניהם. כאשר טיפול זה מצליח, הוא מספק רמת שביעות רצון אדירה, בשל כך כי עוברים את כל הטיפולים המייגעים רק ביום אחד, לעומת החלופה של כמה חודשים. באמצעות טיפול שכזה, לא תצטרכו יותר להרכיב תותבות, מלאות או חלקיות, שידוע שאינן נוחות, והן מיועדות לשלב ביניים, עד שמקום השתלים והכתרים יתרפא. בשיטה המסורתית, מדובר אודות טיפול מתמשך למדי בשביל מטופלים שיראים מפני התניידות בלי שיניים לתקופה ארוכה. עם שיטת טיפול זאת יהיה באפשרותכם לדבר ולאכול בלי כל בעיה, בנוחות מרבית, במשך תהליך ההבראה, למעט הפרעות מינוריות בלבד.

האם טיפולי שתלים וכתרים ביום אחד דומים לטיפולים המסורתיים?

כדי להבין האם טיפולי שתלים וכתרים ביום אחד דומים לטיפולים המסורתיים, נדון בשתי הווריאציות. בשיטת טיפולי השתלים והכתרים המסורתיים תצטרכו לסבול מהמתנה של בין חודשיים לבין ארבעה חודשים עד שהמקום יבריא. אחר כך להסתגלות לשתלים תמתינו עוד שלושה חודשים עד חצי שנה, ואז יניחו את הכתר לתוך השתל. מדובר אודות ציר זמן של בין חמישה חודשים לבין עשרה חודשים. מאידך, בשיטת טיפולי שתלים וכתרים ביום אחד, עסקינן אודות תהליך הרבה יותר אינטנסיבי ומהיר. תתחילו את הטיפול באמצעות ייעוץ מקדים, וזאת על מנת לבחון אם אתם מועמדים טובים לשיטת טיפול "הזבנג וגמרנו". אבל במקום המתנה של כעשרה חודשים, תעשו את כל הטיפולים רק ביום אחד בלבד.

מדוע טיפולי שתלים וכתרים ביום אחד כה מומלצים?

יודעי דבר מדווחים, כי שיעור ההצלחה של טיפולי שתלים וכתרים ביום אחד ממשיך להשתפר, ורבים הם החפצים ביקרו. מחקרים שבוצעו בתחום, מצאו כי מדובר על שיטת טיפולי שיניים ייחודית, שמאפשרת שיקום מידי. כאשר ביום אחד הפציינט עובר טיפולים מורכבים, ועוזב את המרפאה עם פה מלא בשיניים, ועם חיוך שובה לב. בשיטת טיפול זאת השתלים מתמזגים טוב יותר עם העצם. כמו כן, החניכיים והרקמות הרכות מתרפאים יותר מהר, וקיים סיכון קלוש של נסיגה שלהן. עסקינן אודות הליך טיפולי, אשר מעניק למטופלים שקט נפשי ושלווה.

הכיצד טיפולי שתלים וכתרים ביום אחד מהווים פתרונות בהתאמה אישית?

הטיפול האינטנסיבי, של שתלים וכתרים ביום אחד, מותאם באופן אישי לשיניים הטבעיות של המטופל. משמעות הנאמר – רופא השיניים יעבוד אתכם במקביל, על מנת להתאים באופן מדויק את כל השיניים החדשות בפה. המטרה של כל זה היא פשוט לגרום לשתלים להיראות הכי טבעיים שאפשר, שאף אחד, מלבדכם, לא יבחין שעברתם טיפולים כאלו.

מה אופן התחזוקה עם סיום טיפולי שתלים וכתרים ביום אחד?

נראה כי אופן התחזוקה על סיום טיפולי שתלים וכתרים ביום אחד הינו קל ביותר. אתם לא צריכים מוצרים ספציפיים, על מנת לנקות או לטפל בשתלים הדנטליים החדשים. כל מה שנדרש מכם הוא רק להקפיד על תחזוקה של שמירת הקיים. הווה אומר – לצחצח שיניים ביסודיות, גם בבוקר וגם בערב, לעשות שימוש בחוט דנטלי. בדיוק כפי שאתם צריכים להתנהל עם שיניים טבעיות. שמירה על שגרת בריאות הפה במיטבה, חשובה לשתלים לא פחות משהיא חשובה לשיניים מקוריות.

הידעתם, כי טיפולי שתלים וכתרים ביום אחד מונעים שינויים בהבעות הפנים?

אכן, טיפולי שתלים וכתרים ביום אחד מונעים שינויים בהבעות הפנים. נשמע מפתיע? זה ממש אמתי. השיניים שיבנו לכם מסייעות לתמוך במבנה הפנים. אם הבחנתם בדמויות בסרטים של מכשפות, שהן בעלות אף עקום שמצביע למטה, וסנטר שמזדקר כלפי מעלה, נראה על פניו כי המכשפות פשוט איבדו כמה שיניים, ולא מצאו מרפאת שיניים מקצועית בסביבה, בוודאי לא כזאת שמספקת טיפולים ביום אחד. עם איבוד השיניים, מאבדים, כאמור לעיל, את התמיכה של הפנים, מה שבסיומו של יום מסביר שהפנים שלכם יתעצבו וייראו זקנות יותר. אבל עם התאמת השתלים והכתרים ביום אחד, כל זה יימנע מכם.ומילים אחרונות בהחלט,מי שבוחר בהשתלת שיניים ביום אחד, צריך להבין שמדובר בהחלטה סופית, שאין לסגת ממנה, לכל החיים. יש כל מיני מרפאות שיניים, וכל אחת מהן מתמחרת את השירות הזה כאוות נפשה. אם תיקחו למשל את מרפאת השיניים Kofman Dental Clinic, היא עושה הכול על מנת לתמחר את השירות הזה במחיר הכי ריאלי.