The Art of Laser Dentistry at Your Services

הבהרת שיניים בלייזר

החיוך הוא דרך ביטוי אישית. הוא אינדיבידואלי לכל אדם, באשר הוא. נראה, על פניו, כי החיוך הינו הדבר הראשון שבני אדם שמים אליו לב. משום כך, חיוך בריא, שנעשה מכל הלב, כה משמעותי, ומקבל מקום של כבוד. למי שאינו יכול לחייך בפה מלא, תוך כדי חשיפת השיניים, עשויים להיות לו עכבות. עקבות אשר פוגעות בדימוי ובהערכה העצמית, כמו גם בתחושה של רווחה כללית. מי שניחן בשיניים לבנות וצחורות, אוחז בשני קרני המזבח, כמפתח לחיוך מושלם, מלא בבריאות. מקובל לחשוב כי הטיפול שיניים של הלבנה מהווה אך ורק לשם רפואת השיניים האסתטית גרידא. אבל יש בה יותר מזה. היא מסבה להסרה של כתמים, אשר יכולים להחליש את האמייל ולהותיר את שיני המטופלים פגיעות לעוד נזקים. לפיכך, הטיפול של הבהרת שיניים בלייזר מהווה דרך אפקטיבית ובטוחה להסרת כתמים, שעשויים להסב לחיוך של המטופל להיראות חסר אטרקטיביות. מדובר אודות טיפול שלא מסב נזק לשיניים או לחניכיים. ובאופן כללי החיוך של המטופל יתבהר בכמה גוונים, תוך כדי טיפול של שעה.

האם אפשר לומר, כי טיפולי הבהרת שיניים בלייזר הם הדרך הכי טובה להלבנת השיניים?

אפשר לומר, בפה מלא, כי טיפולי השיניים של הבהרת שיניים בלייזר, מהווים את הדרך הכי מיטבית כיום עבור הלבנת שיניים. עסקינן אודות שיטת טיפול שרבים כיום חפצים ביקרה. שיטת טיפול מאוד אפקטיבית, שבה מבהירים שיניים בעזרת לייזר. לרוב, הבהרה של שיניים באמצעות הלייזר כוללת ג'ל שמבוסס על מי חמצן. את מי החמצן מורחים על שיני המטופלים, ועל הטיפול אמון רופא השיניים. בשלב הבא, הוא יחשוף את השיניים למכשיר הלייזר. הלייזר הוא סוג של "קטליזטור", הוא אמון על עוררות של מי החמצן, או לחלופין הוא מי שמאיץ את המולקולות שלהם, שהם בעיקרון אלו שמסיר את הכתמים משיני המטופלים. כמו כן, תהליך טיפול זה מהווה את התהליך הבלעדי במרפאה של רופא השיניים, שנוסח במיוחד על מנת למנוע כל רגישות של המטופל. הטיפול הזה גם מבהיר את שיני המטופל. ומה הוא אותו הרובד? יופי ששאלתם. ובכן, הרובד עשוי להחליש את האמייל של השן, עם חלוף השנים. כל מי שמעוניין בחיוך מושלם, בריא וצחור כשלג, נראה כי טיפול זה מיועד ממש בשבילו.

למה טיפולי הבהרת שיניים בלייזר מומלצים?

ישנן המון סיבות, אשר תומכות בעובדה, כי טיפולי הבהרת שיניים בלייזר מומלצים ביותר, לשם הלבנה ולהסרה של כתמים מהשיניים. עסקינן אודות תהליך אפקטיבי, אשר אמון על הסרת כתמים בליבה, ולא רק מהשטח החיצוני של שיני המטופלים. מעבר לכך, זה הוא טיפול מאוד אינטנסיבי ומהיר. כבר בטיפול הראשון תוכלו לצפות בתוצאות מרשימות למדי. ונקודה ראויה לציון – זה הוא טיפול שיניים שנחשב להכי פחות מזיק. הוא אינו מחייב ציוד מסוים, או מכשור שעשוי לגרות את החניכיים. וכן עד היום לא נודעות לטיפול זה כל תופעות לוואי.

מה אורך החיים של טיפולי הבהרת שיניים בלייזר?

אורך החיים של טיפולי השיניים, שמכונים טיפולי הבהרת שיניים בלייזר, עשוי להיות רב ביותר. כאשר, באם נרצה לדייק, נגיד כי אורך החיים של טיפול שיניים זה תלוי בפרט בשגרת הטיפול בשיניים שלכם, מדי יום. השגרה שתסייע לאורך חיים רב יותר של טיפול ההברה בלייזר הינה צחצוח שיניים, מינימום פעמיים ביום, בבוקר ולפני שעת השינה, בעזרת מי פה. השמת פלאק בשיניים עשויה למנוע מכתמים להשתרש בשיניים. ברור כי זה עשוי לסייע לכם ליהנות מהבהרת שיניים לטווח הארוך.

מדוע הטיפול של הבהרת שיניים בלייזר אפקטיבי יותר מצחצוח שיניים?

בעוד משחת שיניים רגילה עשויה להסיר רק את הכתמים שעל פני השטח, הטיפול של הבהרת שיניים בלייזר הרבה יותר אפקטיבי ממנה. הטיפול הזה נכנס עמוק, על מנת להסיר את הכתמים מהליבה שלהם, אף במידה ויש כתמים עמוקים. הדבר מתרחש בשל מכשיר הלייזר עצמו, והצורה שבה הוא מפעיל את מי החמצן, באופן כזה שהוא למעשה "תוקף" את הכתמים ברובד המולקולרי.

האם הטיפול של הבהרת שיניים בלייזר נחשב לפולשני?

הטיפול שיניים של הבהרת שיניים בלייזר בהחלט אינו נחשב לשום סוג של טיפול פולשני. לא נעשה כל שימוש במכשור או בציוד, אשר עשויים לגרום לדימום מן החניכיים או לחלופין לגירויים. עסקינן אודות טיפול שיניים שחף מכל תופעת לוואי. בנוסף לכך, המון מהמנעד הרב של מוצרי ההלבנה, בהם משתמשים בהליכים פרוצדורליים בלי מרשם בבית, עשויים להסב נזק ולפגוע באמייל. בעצם הטיפול של הבהרת שיניים באמצעות הלייזר נחשב לידידותי יותר למשתמש, הוא מבוצע בפיקוח של רופא שיניים מומחה, והוא הרבה יותר עדין משיטות טיפול אחרות. לסיכום אמירתנו ,בבואכם לקבלת טיפול של הבהרת שיניים בלייזר, עליכם להביא בחשבון את האפקטיביות ואת הסגולות של הטיפול. במרפאת שיניים מובילה, כדוגמת - Kofman Dental Clinic, הופכים לכם את הטיפול כהשקעה משתלמת, שעשויה לשפר בצורה דרסטית את הבריאות של השיניים שלכם, ולהביא אתכם לכדי מצב שבו החיוך ישלם ייראה ויתנוסס למרחקים, מלובן צחירותו.