The Art of Laser Dentistry at Your Services

הורדת פיגמנטציות מעור הפנים

יש המון אנשים שסובלי מכתמי פיגמנטציה על גבי עורם. זה יותר מטריד כאשר כתמים אלו מופיעים על גבי הפנים, ואין דרך להסתיר אותם. כתמי הפיגמנטציה יכולים להופיע מתורשה, מתזונה לא נכונה, מעישון סיגריות, וכיוצא בזאת. נכון, יש תכשירים בחנויות. אבל לכל אלו מבינכם, אשר כבר ניסו כל תכשיר להסרת פיגמנטציה שיצא לשוק, בוודאי תעידו, כי אין בהם תועלת. הפתרון היחיד הוא לעבור פרוצדורה רפואית / קוסמטית שתילחם בקצב הזדקנות העור שלכם, תעצור את אובדן הזוהר של העור, ותחזק את יכולת ההזדקנות של העור שלכם. הטיפולים המומלצים לכך הם טיפולי הורדת פיגמנטציות מעור הפנים באמצעות לייזר, בעוד המטפל צריך לעשות את הטיפול במשנה זהירות ובאופן אקספוננצילי, מכיוון שטיפולים אלו מבוססים על אור, ורק רופאים שעברו הכשרה מיוחדת יכולים לעשות אותם.

אינפורמציה חשובה על טיפולי הורדת פיגמנטציות מעור הפנים באמצעות לייזר?

קמטים וכתמים מגיעים עם ההתקדמות בגילאים, ונראה כי אי אפשר להתעלם מנוכחותם. בפרט מי שמרבה לחייך. הקמטי הבעה מסביב לפה, שקשורים לחיוכים, כמו גם לעישון סיגריות, וקמטי ההבעה מסביב לעיניים, לרבות קמטי פיגמנטציה, הם מעידים על חיים ארוכים, מלאי אושר או עצב, אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שהינם די מתסכלים, ולא נעים יותר כבר להתבונן בראי. בשלב מסוים, איכשהו בסביבות גילאי העשרים המאוחרים, מתחילים להגיח פגמי פיגמנצטיה, למורת הרוח. בשלב ראשון מתחילים למרוח כל קרם שיוצא לאור. הם הופכים לחלק בלתי נפרד מחייכם. בשל כך, עם ההתבגרות, הבלתי נמנעת, טיפולים בעור מקומיים, כדוגמת משחות או קרמים, איכותיים ככל שיהיו, כבר אינם מספקים, והתוצאות אינן ניכרות. האפשרות היחידה שמסתמנת, היא לעבור טיפולי הורדת פיגמנטציות מעור הפנים, באמצעות לייזר. על מנת לייעל את התהליך, חשוב להמשיך ולמרוח מסכות מרעננות וסרום לילה לפנים, ושילוב של הכול ביחד יביא לברות עור הפנים שלכם עתה ובטווח הארוך.

במה יסייעו לכם טיפולי הורדת פיגמנטציות מעור הפנים באמצעות לייזר?

יש אנשים, שכאשר פגעי הפיגמנטציה תוקפים אותם, הם מתכנסים בעצמם, ובעיקר מסרבים להתבונן במראה מדי יום. כן, עד כדי כך. ככלות הכול, הפנים הם הרושם הראשוני שלנו. זה הדבר הראשון שמסתכלים עליו כשנפגשים עם אחרים. ומי לא רוצה לעשות רושם ראשוני חיובי? בוודאי שכולם רוצים. אם כבר ניסיתם כל משחה אפשרית, והגעתם בעצמכם למסקנה שהן כמו "כוסות רוח", ואין בהן לבד את כוח הריפוי וקבלת המראה הרצוי, ללא פיגמנטציה, קבלו את המצאת המאה - טיפולי הורדת פיגמנטציות מעור הפנים, באמצעות לייזר. העידן המודרני משלב בתוכו טכנולוגיות חדשות ויעילות. מאוד מתפתחות וחיוביות. מדובר אודות טיפול חדשני בלייזר, שמהווה שיטה של טיפול קוסמטי, שמייתרת את סכין המנתח, והיא מסוגלת לחדור לעומק לשכבות העור הכי עמוקות. ומה כה ייחודי בשיטת טיפול זאת? ובכן, היא מקדמת את ייצור הקולגן, היא משחזרת את יכולת העור שלכם לרפא את עצמו. היא ממלאה קמטים וקפלים זעירים, וזאת בעזרת תהליכים טבעיים. היא מעוררת ומעודדת את כלי הדם להתכווץ ולחזור לתפקוד, בדיוק כמו שהייתם צעירים. אומנם תחוו חוסר נוחות מזערית בהתחלה, אבל מדובר בחוסר נוחות מזערית לחלוטין. לא תצטרכו להפסיד ימי עבודה, או לצורך העניין כל פעילות אחרת. יתכן ויהיה לכם תחושה של חמימות בעור, נפיחות או אדמומיות, ברם, בתוך מספר שעות או ימים הכול יעבור, ותרגישו כמו חודשים. ונסיים עם האמירה שתיהנו באמצעות טיפול זה מתוצאות לטווח הארוך, ותסירו כל דאגה מעל לבכם לשנים הקרובות.

מדוע טיפולי הורדת פיגמנטציות מעור הפנים באמצעות לייזר כה מומלצים כיום?

לכל מי שסובל מפיגמנטציה בעור הפנים, ונכלם מלהיראות בציבור בשל כך, כדאי שתכירו היטב את שיטת טיפולי הורדת פיגמנטציות מעור הפנים, באמצעות לייזר. מדובר אודות שיטת הטיפול הכי עדכנית שקיימת כיום, אשר ממש עשויה לעזור לכם להתמודד עם המצב העגום של נקודות שחורות, צלקת, כתמי פיגמנטציה או כתמי לידה. יש כמה אפיקי טיפול לשיטה זאת, ולראיה נציג את החשובים שמהם – • מדובר על טיפול אפקטיבי, שממגר סימני וצלקות פצעי אקנה. הטיפול ממש עוזר בהעלמת כל אלו • באמצעות הטיפול הזה, שיוצר גירוי של היווצרות קולגן, בעומק הדרמיס או בעומק האפידרמיס, מכשיר הלייזר מסוגל להיות כלי יעיל לשיפר המראה של קמטים עדינים או קמטים עמוקים, כתמי פיגמנטציה ונקבוביות פתוחות.

איך טיפולי הורדת פיגמנטציות מעור הפנים באמצעות לייזר ישכיחו את פגמי העור שלכם?

יש הטוענים, כי פגמי פיגמנטציה או צלקות מפצעי אקנה מתרחשות כבר בשנות העשרה, או במשך גיל ההתבגרות. אף מי שנפטר מהעול הזה, עשוי לסבול למשך שארית חייו מן הצלקות. וככל שמתבגרים הדבר פשוט נראה רע. לכל דעה ועניין. יש מי שיעזור לו כל מיני משחות וקרמים, פחות או יותר, אבל הטיפול האמתי והעוזר באמת הוא טיפולי הורדת פיגמנטציות מעור הפנים, באמצעות לייזרונסיים עם האמירה הנוקבת...אנו יודעים, ומבינים ללבכם, כתמי פיגמנטציה הם ממש לא חוויה. הם עשויים גם להעיב על הביטחון העצמי ועל הראייה הכללית, שלכם ובעיני עצמכם. טיפולי הורדת פיגמנטציות מעור הפנים, באמצעות לייזר, לא עושים בכל מקום. יש למצוא את המרפאה המתאימה ביותר. ולכן, טוב שנתקלנו זה בזה. אצלנו, במרפאת Kofman Dental Clinic , תקבלו את הטיפול האיכותי והטוב ביותר מכל מרפאה אחרת. אל תמשיכו עוד לסבול. מגיע לכם יותר!