The Art of Laser Dentistry at Your Services

הורדת פיגמנטציות מחניכיים

כהות יותר, כאשר הסיבות לפיגמנטציה הן רבות. חלק מהסיבות האלו קשורות לרקע תרבותי של המטופל, כמו גם לחוסר איזון בפיגמנטים של החניכיים. השימוש התכוף בטבק, או לחלופין כל מיני תרופות, עשויים אף הם להשפיע על שינוי הצבע של החניכיים, בפרט באופן זמני. על מנת להילחם בתופעה, יש למצוא מרפאת שיניים, אשר מספקת את השירות של הורדת פיגמנטציות מחניכיים באמצעות לייזר. הטיפול הזה, ששמו השני נקשר לשם הלבנה של חניכיים באמצעות לייזר, מהווה תהליך קוסמטי, לכל דבר ועניין. הוא סוג של הליך לשם הבהרה של הגוון של החניכיים. וכל זה בפרוצדורה טיפולית אחת. במידה ובטיפול בודד לא קיבלתם את התוצאה שמקובלת עליכם, באפשרותכם להגיע לרופא השיניים המטפל לביקור ולטיפול נוספים. ונסיים את הפתיח בהודעה מלבבת – הטיפול הזה עשוי להחזיק מעמד עד כשלוש שנים, פחות או יותר. יש אנשים שסובלים מבעיות של פיגמנטציה בחניכיים. כן, עינכם אינן מתעתעות בכם. החניכיים שלהם נראות

מה הגורמים לפיגמנטציות בחניכיים, שמחייבים הורדת פיגמנטציות מחניכיים באמצעות לייזר?

בסקירת הגורמים לפיגמנטציה בחניכיים, אשר מחייבים הליך רפואי של הורדת פיגמנטציות מחניכיים באמצעות לייזר, נדון אודות המלנין. מדובר על פיגמנט, אשר אמון על צבע העור שלכם. במידה ויש רמות יותר מדי גבוהות שלו, כי אז העור של המטופל יהיה יותר כהה. יצירת החומר מלנין עשויה להיגרם כתוצאה מגירויים. כמו למשל – מטופל שמרבה לחשוף את עצמו לקרני אור השמש, כי אז העור שלו ייצר מלנין, וזאת על מנת להגן עליו מפני קרני היו וי של השמש, הידועות כמזיקות. באותו האופן שבו עור הגוף שלכם פועל, כך החניכיים שלכם עשויות לקבל כל מיני גוונים. ברם, יש מצבים שבהם החניכיים אף עשויות להיראות בגווני הכתום, ולהיות אינן הומוגניות בצבע שלהן. החניכיים של המטופלים אף מקבלים תוספת של פיגמנטים בזמן של גירויים. חומרים שמשפיעים על גירויים יכולים להיות כתוצאה מעשן של עישון סיגריה. חומרים אלו מסבים לעלייה של ייצור המלנין בחניכיים. ניתן לראות בבירור, כי קהל המעשנים, מצטיין בעור בעל גוון בהיר יותר. לתופעה זאת קוראים "המלנוזה של המעשנים". ישנם עוד גורמים לפיגמנטציה בחניכיים, לרבות – נטילת תרופות אנטי מלריאליות, או מחלת אדיסון.

מדוע לבחור בדרך של הורדת פיגמנטציות מחניכיים, באמצעות לייזר?

נשאלת השאלה החשובה – "מדוע כדאי לבחור בדרך טיפול של הורדת פיגמנטציות מחניכיים, בעזרת לייזר?", ועליה נקדים להשיב. הטיפול הזה עשוי להיות המענה האידיאלי בשבילכם. באמצעות ההסרה של השכבה העליונה של שיני המטופל, בעזרת לייזר, רופא השיניים עשוי לסייע לכם לשחזר את הצבע הטבעי והוורדרד של שינכם, ולעשות לכם "מייקאובר" אמתי. טיפול שכזה עושה שימוש בטכנולוגיה המתקדמת של הלייזר, ומדובר בטיפול שחף מכל כאב, ומהיר ביותר. דומה הדבר לקבלת טיפול של הלבנת שיניים, בלי כל הרגישות או בלי כל החוסר נוחות. מעבר לכך, שמדובר על טיפול בלי כל תופעת לוואי. במידה ואתם סובלים מתופעה של חניכיים עם גוון דהוי, או שמא מוכתמות, כי אז הטיפול הרפואי הזה עשוי לסייע להשיב לכם את הצבע המקורי של השיניים שלכם, באופן כזה שיתאים שוב לצבע המקורי של השיניים שלכם.

מה כולל התהליך של הורדת פיגמנטציות מחניכיים, באמצעות לייזר?

אופן הטיפול של הורדת פיגמנטציות מחניכיים, באמצעות לייזר, נעשה לפי השלבים הבאים – בשלב ראשון, רופא השיניים יזריק לכם זריקה, לשם ביצוע הרדמה מקומית. מדובר על טיפול שאינו מלווה בכל כאב, אבל שמא תיתקלו במצבים של חוסר נוחות, כזאת או אחרת. שלבי הריפוי, אצל מרבית מן המטופלים, הינם מהירים, אשר מלווים בחוסר נוחות, כאמור לעיל, להתנהלות רגילה למהלך כמה ימים, עד שבעה ימים בסך הכול. התהליך של עת הריפוי מייצר רקמה חדשה, שבעלת נטייה להיות שלא בגווני החום, כי אם בגווני הוורוד. לעתים, בהתאם לצבעים, לעומקים ולאזורים של הפיגמנטציה הכהה, יש מטופלים שבאמת צריכים טיפולי מגע בעת מועטה, וכאשר נדרש מפגש כזה, הוא לא יגובה בהוצאה כספית נוספת.

מדוע דווקא לבחור בשיטת הטיפול של הורדת פיגמנטציות מחניכיים, באמצעות לייזר?

נתחיל במובן מאליו. שיטת הטיפול של הורדת פיגמנטציות מחניכיים, על ידי לייזר, מייתרת את הצורך של רופא השיניים לעשות שימוש באזמל, שיטת טיפול שלא מסבה לדימום של החניכיים. במידה ותעברו טיפול להורדת פיגמנטציה מהחניכיים באמצעות חומרים כימיים, כדאי שתדעו מראש את כל החסרונות המדאיגים שלו. קודם כל, חומרים כימיים משולבים עם שיעור של כתשעים אחוז פנול, ביחד עם חומרים רעילים אחרים. במספר מחקרים שנעשו בתחום, נמצא כי מדובר אודות תערובת שעשויה להביא לכדי שריפה של החניכיים, באמצעות הרס טוטלי של הרקמה, כמו כן מתחת לשכבה הבסיסית של הריריות. מבין כל שיטות הטיפול להורדת פיגמנטציות מהחניכיים, זאת שיטת הטיפול הכי מומלצת, מכיוון שניתן לחזות את תוצאות הטיפול, היא שיטה פשוטה, החפה מכל כאב. נראה כי הטיפול בלייזר זה מכבר הוכר בתור טכניקה הכי מהימנה ואפקטיבית, ששכרה בצדה, בפרט נוכח שיטות טיפול קונבנציונליות שונות.

האם תהליך הורדת פיגמנטציות מחניכיים, באמצעות לייזר, מלווה בכאבים?

כמו שציינו להלן, התהליך הטיפול של הורדת פיגמנטציות מחניכיים, באמצעות לייזר, מדובר אודות שיטה של טיפול אפקטיבית ובטוחה, המספקת סוג של טיפול באסתטיקה במיטבה, למי שסובל מפיגמנטציה בחניכיים. הטיפול, בעיקרון, מלווה בהרדמה מקומית, לפני תחילת הטיפול, לשם אלחוש המקום. וכיצד נסכם? בוודאי תרצו לשמוע על הניסיון שלנו בתחום טיפולי הורדת פיגמנטציות מחניכיים. אצלנו, במרפאת השיניים Kofman Dental Clinic, מבצעים את כל מארך טיפולי הלייזר, על פי כל מיני פרקטיקות וסטנדרטים קליניים הכי מעודכנים. למידע נוסף, פשוט גלשו באתר שלנו.