The Art of Laser Dentistry at Your Services

שחזורים בלייזר בגישה זעירה פולשנית תחת מיקרוסקופ

כל מי שעוסק בתחום הבריאות, צריך לראות אל מול עינו את המטרה של שימור גוף האדם, כמו גם תפקוד בריא. לפילוסופיה חשובה זאת מצטרפים גם רופאי השיניים. עליהם להתייחס לאובדן של מבנה שיניים בתור פגיעה קשה, ואף פעם לא להתייחס אליה בקלות ראש. זאת הסיבה שעל רופאי השיניים להעניק למטופלים שלהם את הטיפול הכי מקיף ושמרני. נראה כי בשנים האחרונות, הטכנולוגיה והשיטות המדעיות עברו "מתיחת פנים", וכן ישנה הבנה מיטבית יותר של המיקרו פלורה של הפה, וחומרי שיניים שגרמו לשינויים בשיטות הטיפולים המסורתיות. כדוגמה לכך נציין את הטיפול של שחזורים בלייזר בגישה זעירה פולשנית תחת מיקרוסקופ. גישת טיפול שכזאת אף מיטיבה את יחסי רופא השיניים והמטופלים ובזאת היא מעצימה את המטופל לקחת חלק פעיל בבריאות ובאיכות השיניים שלו.

מה זה בכלל אומר - טיפולי שחזורים בלייזר בגישה זעירה פולשנית תחת מיקרוסקופ?

אנו מניחים שרובכם לא שמעתם את המונח - שחזורים בלייזר בגישה זעירה פולשנית תחת מיקרוסקופ. באופן כללי, נראה כי מדובר על כמה עקרונות בסיסיים. ראשית כל, מדובר אודות טיפול נקודתי בעזרת מכשיר הגדלה, הלא הוא המיקרוסקופ, פי ארבע עד פי עשרים וחמישה, שמתבטא בדיוק וביכולת ראות של הפרטים הכי זעירים. שנית כל, עסקינן אודות טיפול מינימליסטי, שאינו מסב לנזק של חומר השן הבריאה. שיטת טיפולים זאת איננה מאפשרת ביצוע טיפולים שאינם מחויבי המציאות. ובאופן הזה, מגדילה את סיכויי ההישרדות של שיני המטופל בפיו למשך המון שנים. כמו כן, המטופלים חוסכים בהוצאות כספיות ניכרות, וזאת משום שהם לא יצטרכו לשוב לחדר הטיפולים של רופא השיניים בעתיד לבוא, לביצוע טיפולי שיניים מסובכים, שמתומחרים גבוה.

למה יש רופא שיניים שמשתמשים בשיטת טיפולי שחזורים בלייזר בגישה זעירה פולשנית תחת מיקרוסקופ?

שאלנו כמה רופאי שיניים – למה אתם משתמשים דווקא בשיטת טיפולי שחזורים בלייזר בגישה זעירה פולשנית תחת מיקרוסקופ? המענה הראשוני היה תמיהה בקרב מרביתם. הם השיבו שאלה בשאלה – האם אפשר לתאר, עם קול ההיגיון, כי בשלהי שנת 2021, יבצעו הליכים כירורגיים בעיניים בלי מיקרוסקופ? סביר להניח שממש לא. העבודה של רופאי השיניים, בשיטת עבודה זאת, מתמקדת בחלל פה, שחשוך למדי, עם היתקלות בעצמים זעירים. משמעותי ביותר לעבוד בצמוד למכשיר הגדלה, עם טווחים כאלו ואחרים, לרבות תאורת לד חזקה. כל אלה נדרשים על מנת להצליח לבצע עבודה ביתר דיוק, תוך כדי שליטה מלאה במתרחש, שתצלח את תהליך הטיפול.

האם הישראלים בעלי מודעות להיתכנות של קבלת טיפולי שחזורים בלייזר בגישה זעירה פולשנית תחת מיקרוסקופ?

נראה, על פניו, כי הישראלים ממש לא בעלי מודעות להיתכנות של קבלת טיפולי שחזורים בלייזר בגישה זעירה פולשנית תחת מיקרוסקופ. אך, ככל שהימים חולפים, התודעה מתרחבת בקרבם. לא כל הישראלים השכילו להבין את החשיבות של טיפול שכזה. ובשל כך, מאוד משמעותי להקפיד על אלמנט ההסברה. נראה כי באם ניתוחים נוירו כירורגיים מחייבים ביצוע באמצעות מיקרוסקופ, עד כדי רשלנות פושעת במידה ולא יעשה בהם שימוש. היתרונות של טיפול שכזה, בסינרגיה של תאורת לד חזקה במיוחד, הינם רבים ביותר. בוודאי ובוודאי אל מול שיטת הטיפול המסורתית. מדובר בטיפולים שישנו לגמרי את כל התובנות שלכם, שחשבתם שהן מעולות, עד שהתוודעתם לטיפול מסוג כזה, חדשני ומוצלח.

האם כל רופא, שעוסק בטיפולי שיניים, עשוי להעניק טיפולי שחזורים בלייזר בגישה זעירה פולשנית תחת מיקרוסקופ?

לצערנו הרב, לא כל רופא, אשר עוסק בטיפולי שיניים, עשוי להעניק טיפולי שחזורים בלייזר בגישה זעירה פולשנית תחת מיקרוסקופ. קיימת עקומה של הכשרה או למידה, אשר אותה חייב כיום כל רופא שיניים לקבל. ישנה התעוררות של הרבה צמא לידיעה ולהתמקצעות בשיטת טיפול זו. כל הרעיון לאחרונה בא לידי ביטוי בשינוי של קונספט החשיבה הכללי של רופאי השיניים. לדגול בגישה שמרנית זה פסה, לעבור לשיטה החדשנית זה אין. רופאי שיניים מתקדמים בהווייתם הולכים לימי עיון, לכנסים, לסדנאות או לקורסים, במדינת ישראל ובמרחבי תבל. הגישה השמרנית מעודדת את שיטת הטיפול של שחזור בלייזר בגישה זעירה פולשנית תחת מיקרוסקופ, תוך כדי הבלטת הסגולות המובנים מאליה של שיטה לטיפול בשיניים כזאת.ודברי טעם אחרונים,על מנת ליהנות מטיפול שחזור בלייזר בגישה זעירה פולשנית תחת מיקרוסקופ, יש להגיע למרפאת שיניים ייחודית, שמעזה להתקדם ולהתפתח. מרפאת שיניים כדוגמת Kofman Dental Clinic. היא מאפשרת תיעוד וצילום עבור המטופלים לפני הטיפול, תוך כדי הצגה להם את התרחיש של בטרם ובתום הטיפול. גישה זאת בהכרח עשויה למנוע חוסר הבנה, והיא יוצרת בקרב המטופלים שקיפות מלאה, כמו גם יחסי אמון בין המטופל לבין צוות המרפאה. צוות מרפאת Kofman Dental Clinic, הוא ממובילי התחום במדינת ישראל, אשר עשה ימים כלילות בהשתלמויות ובהתמקצעות פנומנלית של שיטת עבודה ייחודית זאת. במידה והצלחנו לסקרן אתכם, המשיכו לגלוש באתר האינטרנט שלו, ותגלו נפלאות על השיטה הזאת, ואף על כל שאר הטיפולים שאנו מציעים למטופלים שלנו.