The Art of Laser Dentistry at Your Services

שיקום שיניים על ידי INLAY או ONLAY

אף אחד אינו מרוצה מהרעיון של לשוב לכיסא המטופלים של רופא השיניים. מי יותר ומי פחות. יש אנשים שטיפול שיניים הוא בפירוש הפוביה שהם הכי מפחדים ממנה. ככלות הכול, מי באמת אוהב שדוקרים אותו ושחופרים לו בתוך הפה? ולכל מי שסובל משיניים שאינן מוצלחות, בלשון המעטה, כדאי שיכיר את שיטת הטיפולים של שיקום שיניים על ידי INLAY או ONLAY.

למה טיפולי שיקום שיניים על ידי INLAY או ONLAY כה נדרשים?

יש המון סיבות שתומכות בעובדה כי טיפולי שיקום שיניים על ידי INLAY או ONLAY כה נדרשים. ולהלן נתאר אותן –

  • טיפולים אלו מספקים תמיכה וחוזק נוספים לשיניים פגומות. כמו כן, הם מאפשרים לשיניים לעמוד ביתר לחץ של לעיסה.
  • הטיפולים הללו עשויים להחזיק מעמד זמן ניכר, בפרט לעומת טיפולים אחרים.
  • מדובר אודות סוג של טיפולים שבו מורידים פחות אמייל, תוך כדי שמירה על השיניים הטבעיות.
  • ופאי השיניים מקפידים על סינרגיה של השיניים עם גוון השיניים הטבעי של המטופל.
  • לא צריך להגיע למספר טיפולי שיניים. עסקינן אודות טיפול יחידני, ברוב המקרים.

מדוע טיפולי שיקום שיניים על ידי INLAY או ONLAY כה מומלצים?

לורם איפסום הוא טקסט חסר הקשר וחסר משמעות בכוונה - וזאת כדי שעין הקורא לא "תצוד" בזמן הרפרוף עליו, מילה שתסיח את דעתו. לורם איפסום תוכנן בקפידה כך שיחקהמי לא רוצה להתגאות בחיוך מלבב? כזה ששובה את לב כולם. באמצעות טיפול שיקום שיניים על ידי INLAY או ONLAY, תוכלו ליהנות מחיוך שאין שני לו. יש לטיפול שכזה המון מעלות, לרבות טיפול חלופי לכתר דנטלי. טיפול כזה עשוי לסייע לתקן עששת, תוך כדי הענקה לפציינטים בחזרה את התפקוד המיטבי שלו הוא כל כך זקוק, בפרט לשוב ולאכול כמו אדם מן היישוב, את כל המאכלים שהוא כה אוהב, ונמנע מלאכול אותם בשל אילוצי בעיות בשיניים. טיפולים שכאלו כוללים גם סתימה של חרסינה, בעודם מעניקים לשיניים חוזק מצוין. בהיבט השני, טיפול ONLAY פועל בצורה קצת שונה, וזאת משום שהוא כביכול "עולה" על השיניים, לרבות מינימום על אחד מקודקודי השן. הדבר יכול לספק כיסוי מלא למשטח של הנשיכה. על פי המצב, הקשה כמו גם הקל יותר, של העששת, והנזק בסך הכללי שהמטופל חווה, מדובר אודות שיטת טיפול שיכולה להיות האופציה הכי טובה עבורכם, בפרט במידה והנכם תרים אחר דרך טיפול שמרנית יותר, נוכח ההשוואה לטיפול על ידי כתר דנטלי מלא.

מתי יש לפנות לבקשת טיפולי שיקום שיניים על ידי INLAY או ONLAY?

יש כל מיני מצבים, שמאתגרים, ומחייבים בקשת טיפולי שיקום שיניים על ידי INLAY או ONLAY. בהקשר של שיטת טיפול INLAY, מדובר על טיפול הרבה יותר מסיבי וגדול מסתימות, למשל, אבל טיפול פחות קטן מכתרים. הטיפול הזה עשוי להגן על הבריאות ועל המבנה של שיניים בעייתיות, שהוסב להן נזק. במידה ויש לכם חלל על גבי משטח הלעיסה של השיניים שלכם, והוא יותר מדי גדול בשביל טיפול קונבנציונלי של סתימות, רופאי השיניים עשויים להציע לכם פתרון בדמות טיפול שכזה. השחזורים הללו עשויים להיות מחומרים כדוגמת – קרמיקה או חרסינה, הם אלו אשר יעצבו באופן של התאמת השן בהיבט האסתטי. בהקשר של שיטת הטיפול ONLAY, מדובר אודות שיקום שיניים של בין סתימות לבין כתרים. ההבדל בין שתי השיטות בא לידי ביטוי בכך ששיטת טיפול זאת משחזרת לא רק את משטח הלעיסה של השיניים, כי אם אף את חוד השיניים. בעוד הקודקוד הוא הנקודה הכי גבוהה בקצה השיניים. כמו השיטה של INLAY, אפשר להרכיב משטח פורצלן וליצור בעזרת רושם פיסי את הטכנולוגיה המתבקשת. מדובר אודות שיטה של טיפול שיניים, אשר מתמקדת על הגנה על מבנה השיניים, תוך כדי שחזור הנראות הראשונית שלו.

מה כולל כל התהליך של טיפולי שיקום שיניים על ידי INLAY או ONLAY?

על השאלה – מה כולל התהליך של טיפולי שיקום שיניים על ידי INLAY או ONLAY? נשמח להשיב. בשל העובדה, כי שיטות טיפולים אלו מותאמות באופן אישי לכל פה של מטופל, והתאמה מרבית לצרכי ולבעיות השיניים שלו, התהליך המעורב זהה יותר לכתר, לעומת לסתימה. רופא השיניים יוצר את הטיפול באמצעות התרשמות פיסית גרידא משיני המטופל, או לחלופין באמצעות טכנולוגיות מתקדמות דיגיטליות. במידה ורופא השיניים שלכם יחליט להתרשם באופן פיסי מהשיניים שלכם, תצטרכו להגיע לטיפול נוסף, מכיוון שמסקנות רופא השיניים חייבות להגיע למעבדה בהקדם האפשרי. בביקור השני שלכם, אצל רופא השיניים, יתבצע מיקום של שיטת הטיפול. וכעת, נסייג את דברינו. באמצעות טכנולוגיה ייחודית ומתקדמת, רופא השיניים עשוי לבצע וליישם את שתי שיטות הטיפול הללו רק באמצעות ביקור אחד שלכם אצלו, וזאת בשל ההיתכנות של צילום דיגיטלי של השן הפגועה, וייצור של שחזור ישירות מהקליניקה. רופא השיניים יניח את תוצאות הבדיקה בין כתלי הקליניקה שלו, ויעשה שימוש בהרדמה מקומית במקום שמחייב טיפול. יתכן שתחושו באי אלו חוסר נוחות קלילה בתום הפרוצדורה, אבל הכול יהיה מאחוריכם תוך יום או יומיים בלבד. ולא נסיים בלי שנאמר, אנו יודעים, לא פשוט לעבור כה הרבה טיפולי שיניים. אנו ממש מבינים ללבכם. על מנת ששיטות טיפול אלו יצליחו, צריך לשכור את שירותיו של רופא שיניים מקצועי, ובעל מוניטין. כדוגמת מרפאת השיניים שמכונה Kofman Dental Clinic. היא שמחה, בכל זמן נתון, לקבל פציינטים חדשים, ומבטיחה שתעשה ככל שלאל ידה על מנת להעניק לכם את הטיפול שיניים המקצועי ביותר, לשיקום השיניים שלכם.