The Art of Laser Dentistry at Your Services

ציפוי חרסינה - למינייט

מי לא רוצה להתהדר בסט שיניים מרהיבות, ולחייך במלוא הפה, מתוך גאווה גדולה בטיב חיוך שאין כדוגמתו? במידה ושמתם לב לאחרונה, כי אתם נמנעים מללכת לכל מיני פעילויות, כמו למשל – לפגישת מחזור,, או נמנעים מלהצטלם עם פה פתוח, כנראה שאתם בשלים לעבור טיפול שיניים בדמות של ציפוי חרסינה – למינייט. טיפול ייחודי זה יעזור לכם להתמודד עם שיניים שידעו ימים יפים יותר. ישיב לכם את החיוך הנצחי שלכם, שכבר מזמן שכחתם איך הוא נראה, והכי חשוב – יחזיר לכם את הביטחון העצמי שלכם. המשיכו לקרוא, תגלו עובדות שממש "יהפכו את עולמכם".

מה זה בכלל טיפולי ציפוי חרסינה – למינייט לשיניים?

על מנת להבין מה זה טיפולי ציפוי חרסינה – למינייט, נבין קודם כל מה זה בכלל למינייט. ובכן, מדובר אודות שם מסוים שאינו שם של חומר, כי אם תהליך של חיבור השכבות האחת לשנייה. באופן הזה מכשיר שכולכם בוודאי מכירים, מאפשר להגן על דבר מה בעזרת שכבה של ציפוי שקוף. את השכבה מצמידים לחומר באמצעות חום, שנקרא מכשיר למינציה. שהוא בכללי לוחות שמהם עושים שימוש לשם ריצוף של רצפת פרקט, אשר עשויה משכבות שכבות של עץ טבעי. כנאמר - סינרגיה של שכבת חומרים מלאכותיים ביחד עם שכבות של עצים טבעיים, ושמם בישראל לוחות למינציה. בוודאי כבר הבנתם את הפואנטה עד כה. זאת הסיבה, שכאשר אומרים את שלושת המלים – ציפוי חרסינה למינייט לשיניים, הן לא בדיוק מתארות ציפוי של שיניים מן שכבות שנקרא למינייט, כי אם מדובר אודות תהליך של ציפוי שיניים באמצעות שכבה שנהפכת לחלק ממנה.

האם טיפולי ציפוי חרסינה – למינייט לשיניים מהווים השקעה כדאית?

ברור כי הטיפולים לשיניים של ציפוי חרסינה - למינייט מהווים השקעה כדאית, לכל דבר ועניין. מטופלי רופא השיניים מבחינים, לרוב, בציפויים שעל גבי השיניים שלהם בתור השקעה משתלמת בשיניים. ציפוי החרסינה הלמינייט משמש לשם השגה של מנעד רב של יעדים משמעותיים, כגון – הסוואה של מצב אורתודנטי, וכלה בטיפולי הלבנה של שיניים, או החלפה של אמייל. מעבר לפן הקוסמטי, שמציע טיפול זה, יש לו עוד סגולות רבות. חרף העובדה שעסקינן אודות הוצאה כספית שאיננה מבוטלת כלל וכלל, והיא הרבה יותר גבוהה ממרבית טיפולי השיניים למטרות יופי, מי שעבר טיפול כזה חש כי "כל שקל שהוציא - היה שווה את ההשקעה". בתום הטיפול, רוב הקליינטים חווים עלייה בממד הביטחון העצמי, שאין לתרגם אותה במלים פשוטות, ערכה עולה על כל דמיון.

איך טיפולי ציפוי חרסינה – למינייט לשיניים "יתקנו" לכם באופן קוסמטי את השיניים?

טיפול השיניים של ציפוי חרסינה - למינייט, יגרמו ל"תיקון" קוסמטי של השיניים שלכם, בלי כל בעיה. מדובר אודות סוג של טיפול לציפוי שיניים, שניזון מחתיכות דקות מאוד של חרסינה באופן רפואי. את אותן חתיכות דקיקות נהוג להצמיד לקדמת שיני המטופל. הדבר נעשה על מנת שהחיוך של המטופל יהפוך להיות הרבה יותר מ"סתם חיוך". מדובר אודות טיפול שרופא השיניים אמור להתאים באופן אישי, בצורה אינדיבידואלית לכל מטופל. וזאת משום לייצר נראות של שיני המטופל אטרקטיבית, ככל שניתן. מדובר אודות ציפוי שאינו משאיר סימנים או כתמים, ומתאים "כמו כפפה ליד" בשביל מטופלים אשר תרים אחר הנראות האופטימלית.

האם טיפולי ציפוי חרסינה – למינייט לשיניים מהווים טיפול להלבנת שיניים קבועה?

יש לציין, כי אכן, טיפולי שיניים כדוגמת ציפוי חרסינה - למינייט מהווים את הטיפול המושלם לשם הלבנת שיניים קבועה. מי שכבר צלח בעברו טיפול שיניים שכזה, שב למרפאת שיניים על בסיס קבוע, כדי לחזור על התהליך של הלבנת השיניים. אך, מאידך, יש מטופלים שחפצים בסוג אחר של טיפול, טיפול בדמות של ציפוי שיניים. לעומת השיניים המקוריות שלכם, הטיפול שיניים של ציפוי, הינו עמיד בפני כל הגורמים שבאופן קבוע גורמים להצהבת השיניים. גורמים כגון – עישון סיגריות, כמו גם צריכת קפאין. טיפול שיניים זה גמיש בפרט ובהשוואה לשיניים הטבעיות של המטופל, הינן בפרט עמידות בפני היווצרות של כתמים. וזאת הסיבה שאין נדרש בכלל להלבין את השיניים באופן קבוע, כמו שנהוג לבצע עם שיניים טבעיות של המטופלים. הטיפול הזה מתאים יותר בשביל מי שמעדיף להלבין את שיניו באופן קבוע, לעומת הלבנת שיניים מדי שנה בשנה.

כיצד טיפולי ציפוי חרסינה – למינייט לשיניים ישווה לכם מראה טבעי?

נתחיל בעובדות. טיפולי שיניים של ציפוי חרסינה - למינייט יכול להימשך על פני יותר ממפגש בודד, אבל התוצאה הסופית שלו נראית טבעית באופן גורף. בפגישת ההיכרות, עם רופא השיניים שאמון על הטיפול המדובר, הוא יצלם את שיני המטופל, וזאת על מנת להעביר את הצילום למעבדה, שבה מייצרים את ציפוי החרסינה הלמינייט. כמו גם, במעבדה יקפידו לייצר את הציפוי באופן כזה שיתאים לצבע האמייל של השן הטבעית, ואף לקווי המתאר שלה. עם בוא הציפויים בחזרה למרפאת השיניים, יציב אותם רופא השיניים בפי המטופל. נראות של חיוך אמתי וטבעי. את העיצוב והפיסול של הציפוי מתאימים באופן אישי לכל מטופל ומטופל, באופן כזה שהציפוי יתאים לסגנון הכללי ולסימטריה של פני המטופל.למקרה ששכחנו,ברחבי מדינת ישראל קיימות המון מרפאות שיניים, שמציעות טיפולים כדוגמת ציפוי חרסינה - למינייט, אשר נועדו לשפר את הנראות החיצונית והאסתטית של המטופלים, יצירת חיוך שלא יבייש אף בר דעת, הענקה של גוון לבן וטהור לשיניים, או תיקון של פגמים פשוטים, וכיוצא בזה. ולכן, אצלנו במרפאת השיניים שנקראת Kofman Dental Clinic, מקפידים על איכות הטיפולים, תוך כדי הקפדה על שיטות טיפול איכותיות, ובחומרים הכי חדשים.